Nytt år nya möjligheter. nya chanser, nya människor, nya saker, nytt liv?


Kanske inte så dramatiskt endå,
Kommer bo kvar i Motala ett tag till, kommer praktisera och jobba nu i januari sedan kommer jag plugga fram till juni.
Därefter hoppas jag att jag drar med mig mitt pick och pack till min älsklingsstad, för där ska jag leva. Men fram tills dess ska jag leva livet här :)

Idag blir det ännu en slapparsjukisdag i sängen med L-word, har varit sjuk hela helgen vilket kanske inte varit skit kul. Men det har funkat och det börjar ju bli bättre.
Imorgon ska jag packa, duscha och städa rummet lite så att Nettan och Jonna får plats här inne bland alla kassar och hundleksaker.

Har inte mycket mer på hjärtat nu, Jag är pepp på att leva MITT liv det här året. Ska inte begränsa mitt liv pga idiotiska val. Utan hela tiden tänka på vad jag vill och vad jag får ut av det.

Puss på alla fina människor där ute
nu fortsätter maratonserietittandet från sängen ♥
det är julmys utanför fönstret idag, har snöat som bara den här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback