♥Without struggle theres no progress ♥

Lovade att bli mer aktiv här.

Vet dock inte om det var en så smart idé. känner inte för att skriva långa texter utan bilder. Samtidigt som mitt intresse för att fotografera förhuvudtaget har svalnat. hurskadetgåhurskadetgåhurskadetgå?

Känns så tråkigt att publicera inlägg utan bilder enligt min mening.
tror inte det är så många som läser klart långa texter förhuvudtaget.
Men bilder kollar många på och man fastnar vid de på ett annat sätt.

Men jag ska försöka
såhär var min dag i bilder..




...och såhär i text. Åkte bil ner till hultsfred, innan dess duschade jag och städade lägenheten. såg film med ♥.
sedan åt vi allihopa mat hos pappa, gick sedan till mamma för att se film med ämli. åt lite snax och snackade.
sedan gick jag tillbaks hem, halkade. gjorde ont men tog mig samman och gick vidare.
nu är det kväll och jag är själv hemma, henric var nyss förbi och hämtade lite stuff själv försöker jag få mitt wifi på mobilen att fungera men det strejkar och gör mig ledsen. Ska nog snart stänga på något att glo på och bädda ner mig i sängen en stund. För det börjar bli kyligt i huset nu.

sen vid halv tio cirkagurka går jag sista promenade med lilleman och därefter blir det sängen för att Zzzzz.ZZzz

godnatt och sovgott
imorgon är en ny dag att upptäcka nya äventyr på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback