all i want is something that i can hold on to

söndag idag, känns väl skönt att det är måndag imorgon i alla fall.
är ledig fram till 15 på tisdag. SKÖNT!

Körde bil med pappa idag för första gången, var skit läskigt.
Men det gick helt okej och vi överlevde, med inte sååå goda marginal. ><
Men en del "- Bra sofie.." fick jag i alla fall, o det kanske är huvudsaken.

yepp helgen har gått fort och snart, riktigt snart fyller jag år.
Känns bra, inte kanske att jag blir äldre men att jag får paket o sånt. 
Är behov av pengar så känns bra om jag nu får lite pengar i plånboken.
Sedan blir det hem till Motala en sväng för att sedan komma tillbaks och jobba några dagar till.
Inte långt kvar tills jag slutar mitt kära lilla sommarjobb, jag trivs där det gör jag verkligen!

Men samtidigt känns det skönt att få komma hem till sitt eget. Och att få börja med allt nytt som förhoppningsvis kommer att hända när jag är tillbaks. Tillbaks till något gammalt för att skapa något nytt :)
Ser verkligen fram emot den här hösten!

Vill bo i v-vik igen, för där hade jag det roligt!
Motala känns så missär. jag känner mig riktigt felplacerad där så förhoppningsvis flyttar jag väl därifrån så fort som möjligt bara. Men först ska jag väl försöka ta mitt efterlängtade körkort.

Har skrivit här så många gånger att jag tappat räkningen men inte ett enda inlägg har jag publicerat.
Eller okej där ljög jag, jag har publicerat två stycken som jag snabbt raderat igen.
men det här får nog stanna kvar!




Saknar mitt röda hår, så jag längtar tills jag kan pyssla om det igen.
Nu ser det ju ut som en jävla rishög med massa olika nyanser.

Jag älskar dock att jag har min allra käraste syster 50 m bort här i hultsfred.
Det är något jag saknar uppe i Motala ♥  att ha min finaste syster i samma stad (i det här fallet byhåla.)

Tjoo hej!
kramar till bara mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback