musik är glädjen i de mörkaste stunderna ♥

Sitter här och fördriver lite spillotid med att plugga körteorin på datorn,
har nyss kommit hem från ett 15-15 pass på jobbet så det känns riktigt skönt att få sova i sin egen säng inatt.
Imorgon är det jobb 8-15, känns skönt att jobba faktiskt.

I slutänden är det härliga cash som rullar in, samt att jag gillar jobbet otroligt mycket så att det är bara kul.
Men som sagt saknar jag min lille plutt när jag jobbar nätter, det är tomt utan en liten hund som tar hälften av täcket.♥

har mys't lite nu men nu sover både Max och john-john som två gnu'er.
eller säger man gnus o.o HAHA!

ne skulle bara skriva att jag lever och livet rullar på som alltid.

nu ska ja fortsätta frågorna och sedan gå en promenad innan alla kommer hem igen..
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback