och även om jag inte vet vart jag ska så får jag aldrig sluta gå

Tisdag idag, vilket innebär jobb fram tills imorgon kl 8.00
Börjar vid 15 så innan dess blir det att gosa med john-john, packa och göra mig iordning lite.

Har inte så mycket att säga egentligen.
Inget roligt som händer här om dagarna,
jobbar hela veckan i princip. Vilket känns skönt :)

På måndag firas jag hos mamma, på söndagen blir det förhoppningsvis västervik
och på måndag kväll åker jag tillbaks till Motala och stannar där tills torsdag eftermiddagen/kvällen.
Blir skänningemarknad bland annat och hälsa på min ensamma lägenhet lite.
Och såklart umgås med motala-borna.



Längtar tills jag kommer hem den 13 för att börja leeeeva..
känner för att färga håret snarast liksom, det behövs!

jappjapp.
livet rullar på o idag är det en underbar dag.
mår bra o allt känns sådär perfekt.


så har mitt råttbehov kommit tillbaks, på riktigt igen. Sitter och glor på alla råttsidor jag någonsin varit inne på.
kollar på old pic på mina älsklingar och bara känner åååååhh. mysråttor vill jag ha!
mest av allt vill ja ha kujo o kastor tillbaks <3 saknar dem mysbollarna något otroligt!
efter att Ida gick bort va de dessa två sötisar som förgyllde mina ensamma dagar i v-vik.

ni var mina småprinsar med blomkåls/broccoli öron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback