allt löser sig om man bara tror tillräckligt mycket på det?

17 dagar kvar tills jag fyller år (:
Peppt som fan.

Idag har jag hunnit göra lite smått o gott på morgonen.
Har diskat och plockat lite här hos mamma och senare blir det väl att cykla bort till Netto eller Willys
. Har inte bestämt mig än vart det blir, men för att handla bröööööd.

Är ledig idag vilket känns skönt, imorgon är det jobb igen. 8-15 känns så himla skön tid att jobba.
Det går fort och känns lätt.

Ringde nyss studievägledaren. Men de sa bara att de skulle ringa upp i eftermiddag.
Så det känns väl sådär just nu. Ville bara få reda på allt direkt.
Men hoppas på det bästa och hoppas jag får reda på något vettigt. 

Så nu lyssnar jag på musik och försöker fixa datorn som närsom kommer att pajja.
jag känner det på mig. ><
har betett sig väldigt konstigt på senaste tiden.

grymt sugen på en kondis chokladboll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback