ledsamt väder, grått och mulet och några regndroppar letar sig ner mot marken

Fixar det sista i lägenheten, eller imorgon blir det mer att fixa det absolut sista här hemma.
Hade hoppats på massa paket idag med posten, men får väl vänta tills nästa gång jag kommer hem.

Känns just nu riktigt bra att få åka ner till Hultsfred, samtidigt som jag som sagt kommer sakna saker här uppe.
Men skönt med ett sommarjobb och kul att träffa alla där nere. Åkte till arbetsförmedligen idag och satt där i säkert 2 timmar om inte mer, för att få beskedet att jag skulle återkomma när jag slutade sommarjobba.
Så gick det med det besöket, hade förberett mig med alla mina papper och betyg. Men inte fick jag visa något alls.

Totalt onödigt helt enkelt, och jag som mådde riktigt dåligt imorse och bara ville sova bort dagen.
Gick upp förgäves. Nåja jag är glad endå :) mår bättre nu och längtar bara tills Nettan kommer hem.

Ha en fin måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback