40 minuters solpromenad med finaste






             
Gick en promenad nere vid varamon med john-john när jag cyklat hem från skolan. Är helt underbart vårväder här i Motala just nu. Vilket ökar må bra feelingen jag har i kroppen.

Vi övade på att gå fot och stanna. Vilket han förvånansvärt lyssnade på jätte duktigt.
Han brydde sig inte heller om en enda människa under promenaden. Plus poäng till oss båda idag.

Just nu har jag övat som en tok i två timmar på körkortsteori så jag beslutade mig för en paus och för att skriva av mig lite här på bloggen. Nu ska jag ta mig ett glas vatten för jag börjar bli sötsugen, inget godis på hela den här veckan. Lyckas jag?
klart jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback