check!

                        

Har gått en promenad med Jonna och alla dogsen idag. Jonna hade även med sig lite fika så vi satt nere vid varamon och mös lite. Dock var det ju lite kyligt där nere men det funkade :)

Håller just nu på att plocka och städa, behövs ju göras hela tiden egentligen.
Men eftersom jag knappt håller hus i min egna lägenhet blir det knappt att jag hinner eller orkar göra mig besväret. Men det behövs ju städas och plockas tills sis och mamma kommer.
Så nån gång borde jag väl börja?

Ja annars har jag fått ett jävligt härligt telefonsamtal i veckan som varit. Jag har fått sommarjobb!
Känns hur jävla underbart som helst att sommaren är räddad i alla fall :)

Har inte så mycket mer på hjärtat just nu.
ska fortsätta dona i förrådet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback