huvudvärk och illamående

                              
Är totalt jävla slut i kroppen idag. Jag hade min intervju imorse och sedan cyklade jag hem och la mig i soffan och somnade. Vaknade vid 4 tiden och nu är jag helt mör i hela jävla kroppen. Hatar att somna under dagen för jag blir så himla knas i kropp och huvudet.

Men men. Nu glor jag lite på bigan och dricker vatten. Är sjukt törstig o.O
Ikväll blir det nog att se nördprinsen på disney channel en ny film som faktiskt verkar riktigt bra :)
Annars vet jag inte. Imorgon ska jag cykla bort till bråstorp och förhoppningsvis är det varmt väder också.
Har inte gått en lång promenad nu på två dagar för det är så grått och trist väder ute. Blir lite less på att vädret hela tiden ändrar sig från bra till dåligt.

kärlek o kramar till alla där ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback