ORDBABBEL; It's like i see my whole life flashing right before my eyes


ja såhär ser mitt hår ut nu förtiden, börjar gilla att faktiskt ha jävligt ljust hår. börjar jag bli knäpp?
Men mina funderingar går endå åt det svarta hållet. Men jag får se vad jag gör :)


Just nu har jag väldigt många funderingar kring livet.
vad jag vill med allt och hur allting faktiskt kommer att vara.
deppig musik får mig lycklig just i skrivande stund. vackraordmeränbaravackrabetydelsefullordochhandlingar.

Är rätt glad inombords, för jag vet ju egentligen vad jag vill med mitt liv.
Jag har mina mål.
men allt är inte så enkelt.
men jag ger inte upp mig själv för att bli som er..
som någon annan än mig själv.
jag kommer alltid stå för vad jag sagt, stå för vad jag gjort och gör.
Jag är Sofie Karolina Irene Svensson och ingen.. ingen kan ta det bort ifrån mig.

behövde nog bara skriva det.

jag är glad att jag är just jag.
vad jag har i mitt liv
vad jag kommer åstakomma med mitt liv.
mina mål
min vardag o mina beslut.
                                                           puss på en bra dag trots magvärk och .......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback