10 skoldagar kvar, 14 dagar kvar tills jag åker mot min hemstad.

ärligt talat den här morgonen var den segaste på väldigt väldigt länge.
Var helt slut i hela kroppen, har till och med träningsvärk i rumpan sedan igår?
helt sjukt. kände det när jag cyklade iväg till skolan nu imorse.

Så ja, jag sitter här i skolan och skriver lite här i min trötthet.
jag somnar ärligt snart. vet inte riktigt vad det är med mig.
kanske börjar bli sjuk, eller så är jag bara ovan att soova så länge.

Ikväll blir det lite sista minutenplugg och annars vet jag inte, eller jo b-b i sin vanliga form såklart :)
Innan ska jag även röja undan lite hemma om jag orkar vill säga.

Puss o kärlek till alla där ute.


gääääääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback