det blir vad man gör det till, och så är det alltid!


Idag är jag tillbaks i skolan, känns väl sådär.
Men snart slutar vi, en vecka nu med plugg.
Nästa vecka är mest hejdå vecka med massa roliga stuff att göra och sedan har vi måndagen den 4/6 som är absolut sista dan.
Därefter åker jag hem till Hultsfred.
eller hem och hem, hem till mina föräldrar och syskon.

Det gör jag dagen efter, 5/6.
Sedan blir jag väl kvar i Hultsfred fram tills jag slutat sommarjobba. Alltså slutet på augusti.
Sedan får vi väl se vad som sker och händer i mitt liv.

Jaja, men nog om allt detta.
Idag är jag på topp humör, slutar tidigt och därefter ska jag bara mysa med vovven och försöka fixa hemma.

Kommer hyra ut lägenheten till vätternrundan så jag ska väl passa på att plocka iordning tills dess också.
Känns lite stressande med allt packande och plockande. Men allt kommer gå bra..
in i minsta detalj. Får jag hoppas med både sommaren och övrigt.

strålande sol utanför och jag kände mig riktigt pepp på allt idag när jag cyklade till skolan.
Mår som en påse ostbågar, super bra ;) hahah fråga mig inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback