har inga nya bilder, inget nytt som händer, allt bara rullar på..

jag är så otroligt seg med det här att blogga. Såklart sitter jag inte heller så ofta framför datorn nu i detta vädret.
Det gör det ju inte bättre utav att jag knappt är hemma i min lägenhet där jag har datorn heller i och för sig.
Jaja, kul info för ointresserade människor.

Har haft det bra, till och från får jag väll säga. 
Nu är det inte många dagar kvar i skolan och imorgon är det kanotrace på kanalen. 
Får väl peppa för de som ska tävla, jag tänker då inte vara med ;)

Skulle äta mat ute tillsammans med Nettan idag, men ser nu att det inte är så fint väder ute, får väl se om vi väljer att stanna inne och äta här. Ikväll blir det bb as usual. Och innan blir det jogga/pw och förmodligen bada med tjejjorna!

Snart blir det även att börja packa inför hultsfred hela sommaren.. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig och blir mest rädd att jag ska glömma något, samtidigt som systeryster var väldigt noga med att jag inte skulle ta med mig onödiga saker :p detta med att packa är min svaghet här i livet. 

Puss!
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback