dessa inlägg börjar bli tjatiga o boring.

Känner mig som rena energibomben idag!
Har både hunnit med att vika tvätt och städat hela lägenheten, har på alla möjliga sätt undvikt att göra mina läxor. Jag kan göra allt förutom det. Haha, men tänkte sitta med det på söndags eftermiddagen. Då har jag lite att syssla med den dagen. På måndag gäller det och just nu känner jag mig riktigt pepp.
 
Det här kan fan bli min höst/vår. Känner mig lite ensam till och från, men va fan. Kan inte få allt och just nu ska jag fokusera på mig själv och dit jag vill komma med mitt liv.  
 
Ikväll blir det matlagning och x-factor som står på schemat. Hundpromenader också. Ska väl eventuellt även handla lite stuff ikväll. Annars noll planer som alltid, men på måndag så kommer planerna börja rulla in. För det här ska gå min väg ;)
 
O alla ni som ska ut ikväll o fira ikväll, HA KUL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback