fuck distance

En jätte fin måndag
Känns som en riktigt bra start på den här veckan.
Har den där glädjen i kroppen som etsat sig fast på något sätt. Inget kan förstöra det nu.
Idag har jag dessutom börjat knåpa ihop massa julklappar, beställt massa saker och slagit in lite paketer.
Längtar så tills 1 december, den första snön, ullareds resan, doften av jul och all ren glädje.
 
Fram tills nu har jag även hunnit kolla igenom mina nya läxor, tvättat tvätt och hängt upp den såklart.
Snart blir det att gå en promenad med lilleman och gå över till Nettan för att äta mat. Sen blir det att gå hem igen.
Kvällen kommer spenderas med att se serie SOA in my ♥
 
Det blir jag och lilleman framför tv.n, kommer säkert trakassera sis med ett telefonsamtal också.
Annars har jag inte mycket annat planerat. Imorgon blir det simning på schemat. Som det sedan blir även resten av veckodagarna. I helgen åker jag nettan och vovvarna ner till Hultsfred. Ska bli riktigt trevligt.
Har saknat alla där hemma.
 
Nej nu ska jag lyssna på musik en stund och peppa upp mig med ett leende på läpparna.
Jag mår bra o är lycklig just nu.
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback