man får vad man ger och just idag ger jag dig allt ♥

Har blivit så himla dålig med allt som har med bild och fotografering att göra. Måste bli bättre, det värsta som finns är ju blogginlägg utan bilder att kolla på. Enligt mitt tycke och smak.
 
Här ovanför har ni iallafall ett suddigt smakprov på lite julklappar som inhandlats den senaste tiden. Lite smått och gott till de allra flesta faktiskt. Idag har jag gjort klart alla mina läxor, Så jävla bäst är jag.
 
Imorgon blir det storstädning i lägenheten tills mamma och emelie kommer på fredag. Ikväll blir det Bonde söker fru som alltid och lite onsdagsmys. toffifee har jag fastnat för något enormt på senaste tiden, så att det blir det att smaska på ikväll.
 
Förövrigt så spenderades ju helgen nere i smålandsskogarna och även en visit på ädelfors folkhögskola. Vilket verkade as nice och jag vill komma in om något. Men jag får hålla tummarna på det bästa, men förväntar mig inte något. Får helt enkelt vänta på besked och antingen bli besviken eller riktigt överraskad. Verkade vara en skola som jag i alla fall vill gå på riktigt.
 
Nej nu har jag inte mycket mer att skriva. Ska slå in några mer paket nu innan jag och Nettan ska gå en långpromenad med vovvarna. Sedan blir det soffläge halva kvällen.
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback