snart är alla julklappar inhandlade o klara. woop woop

 
Tisdag och jag har både hunnit med att göra en läxa samt cyklat fram och tillbaks till simhallen och såklart simmat när jag väl var där. Annars hade jag varit riktigt tokig.
Ja när jag kom hem överaskades jag med massor utav paket både innanför postlådan och ute vid dörren. Tur att jag inte har idioter till grannar kanske.
 
Men de mesta var tråkigt nog bara julklappar så inget kul för min del inte.
Inatt blir det att se på bio med hela grönfoss typ. Alla ska typ med, vilket ska bli riktigt roligt.
Nettan, Jag, Jonna, Jesper, Nettans mamma, Jenny och Jonny!
 
Ja imorgon blir det återigen läxor och simhallen. Annars har jag inte så mycket på G.
Eller jo rätt mycket. Hihih!
 
Puss hej!
Ska snart över till Nettan och äta mat.
ska bli riktigt jävla gott, vad det än blir. ÄR hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback