försöka ta steget ut ur bubblan

 
Har nu haft framme detta inlägg i flera timmar, vet fortfarande inte VAD jag ska skriva.
Har blivit ganska så tom, mycket känslor som rinner över nu. Vet vart jag vill. men det är en väg dit också.
 
Ska bara ta det där steget till att börja. Snart så! Första steget är alltid lite speciellt.
Trodde ärligt det var tisdag idag. Är nog lite veckovild efter allt segande. Har inte gjort så mycket med mitt liv på sistone. Har varit seg och slapp för mitt eget bästa.
 
Har i allafall tvättat två tvättar idag, gått promenader med john-john såklart. Kollat två avsnitt av SOA, som har blivit lite utav min nya favvis. Dock har jag ju haft ett jävla uppehåll så har inte kommit så långt i mitt tittande. Men har ju hela hösten på mig ♥
 
Imorgon blir det att ta tag i läxor i vanlig ordning. Blir säkert att glo på några avsnitt också.
Annars blir det att äta mat snart och senare ikväll blir det väll halv 8 hos mig. Annars noll planer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback