jag har lovat mig själv att bara köra på, inte ge upp!

Har under morgonen hunnit gå ut med john-john 2 gånger,eller ja den ena kanske inte ens räknas då jag bara gick hem till min lägenhet men what ever. Ätit frukost, kollat igenom firstclass och sökt jobb som fanns ute.
 
Har även bestämt mig att vänta med att köpa bil tills efter januari månad. De här månaderna som kommer nu kommer vara väldigt pengasnåla så det känns bättre att vänta. Då det både är julklappar och räkningar pengarna ska sparas till.
 
Idag blir det läxor om jag får några nya att göra under dagen. Samt plocka och fixa som jag alltid gör här hemma, men känns aldrig som att jag blir helt färdig. Nåja!
 
John-john ligger och snarkar under täcket den sötnöten och jag sitter här och är pigg som en.. något..
Hoppas ni har en bra dag!
 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback