jag känner mig fri

 
Är så jävla bäst idag.
Har gjort färdigt alla mina läxor nu, gjorde färdigt alla 3 som ska vara färdiga på måndag.
Så känns riktigt skönt att helgen faktiskt kan vara läxfri. Men eftersom Nettan endå kommer unna söndagen åt att göra matte så har jag sparat min ena läxa till detta tillfället. Men behöver inte stressa med den uppgiften egentligen då den inte ska vara inne förens den 25 oktober.
 
Annars kommer kvällen bestå utav tacos mys och sedan blir det serietittande hela natten lång tillsammans med Nettan och Jonna. Ska bli riktigt trevligt, lite godis på det hela också. Det är ju faktiskt FREDAG!
 
                                 
                                 
puss hej!
bjuder på old pic på oss.
fina tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback