så länge jag vet vart jag står och vart jag vill gå

     
                                        saknar mina syskon! älskar er.
 
Oj känner mig kreativ som tusan idag.
Har hunnit scanna in en miljon sidor från alla mina 5 böcker. Har tagit sin lilla tid kan jag garantera.
Men är äntligen färdig!
 
Har även skickat in en spontan ansökan till ett jobb, jag såååååå gärna skulle vilja ha.
Nåja, annars så sitter jag nu bara här och skriver.
 
Ska ta och fixa iordning lite här i lägenheten också innan jag beger mig bort till Nettans lägenhet.
Då blir det att laga mat och sedan blir det väl myskväll skulle jag tro. Har inget planerat såvitt jag vet i alla fall.
 
Är glad,
lycklig,
har sprudlande energi
och livslust som bara fan!
 
Puss hej!
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Saknar dig med, massa<33// Ämlii

2012-10-26 | 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback