är det hon som är för ytlig eller jag som är för djup

Känner att jag mer eller mindre har blivit skit dålig på att formulera mig rätt.
Men det får ni ta tror jag, ska försöka bli bättre. Anstränga mig lite mer.
 
Sitter just nu och lyssnar på musik, sånt som jag alltid gör i min ensamhet i lägenheten. Det är allt musik eller tvljud på om jag är själv. Klarar inte av tystnaden. Har varit snäll och tvättat nettans tvätt hos mig, så nu luktar det gott i hela lägenheten och det hänger på tork i min iskalla lägenhet. Så det lär ta en stund att torka i det här höstvädret vi fått.
 
Regninga dagar har det varit på sistone, egentligen älskar jag höstmyset, man behöver bara vara lite ordentlig och sätta på sig rätt kläder. Men jag är lite depp pga av att jag aldrig finner den rätta bilen. Så fort jag ställt in mig på att den här blir det händer det något. Eller så är säljarna idioter och säljer till någon random annan. När dom redan lovat mig. Jaja.
Så allt höstmys har blivit lite mer grått än vad det bör vara. Men det ordnar sig nog snart :)
Är lycklig och glad annars, förutom mitt bil dilemma.
          
Köpt massa prylar också, haha på sistone har det blivit på tok för mycket inköp. Får nog sluta. Men kika zebrabyxan? REN JÄVLA KÄRLEK  ♥
 
Idag blir det fettomat, nämligen Mcdonalds.
Nästa vecka blir det att äta rätt och ordentligt. Godis på helgerna!
Yesbox, annars har jag inte mycket i mitt hjärta att dela med mig utav.
 
Längtar tills våran roadtrip till ULLARED GEKÅS.
haha ja juste på tal om mitt shoppingberoende >_<
jag kan sluta när jag vill, right? Har man inte handlat något på en hel jävla sommar är jag fan värd lite shopping av alla dess slag :p
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback