don’t you worry child, see heaven’s got a plan for you

Har äntligen gjort klart läxorna,den ena gick dock rätt så pissigt. Men som syster sa
- bättre att ha gjort den och försökt än inte gjort den alls.
 och tro mig jag försökte. Helhjärtat!  Den där kursen kanske är för svår för lilla mig.
 
Haha, vi får väl se om nästa uppgift i den där kursen går smidigare. Nu sitter jag och målar naglarna i all sin hast.
Har trots allt depp med läxan hunnit med ganska mycket en då. Har diskat, gjort läxorna som gick bra och mindre bra. Betalat in lite pengar på emelies konto samt pratat med henne i telefonen. Den där tiden jag gav upp läxan. Haha, tur att man har henne att prata med ibland. Saknar dig så jävla hårt ska du veta ♥
 
Det är inte lika kul här i lägenheten utan dig.
Snart ska jag ut på en promenad med lilleman. Sedan blir det soffläge och en lång väntan tills imorgon.
 
Ser fram emot den dagen som fan.
Mitt fredagsmys väntar ju!
 
hösten är så jävla mysig! ska försöka ta många höstbilder så småningom. på mitt sätt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback