hej min gamla vän..

 
Har hunnit med en massa småstuff idag, som allt jag skrev i tidigare inlägget och lite mer.
Va på vårdcentralen och fick betala 100 jävla kronor för ett -ja. typ. Jag sa ett par saker i ca 3 minuter och sedan var det över. Helt jävla sjukt, vart en aningen arg och tur var väl att jag faktiskt hade med mig plånboken ><
Har aldrig behövt att betala innan så jag vart faktiskt lite paff.
 
Bilden över är soffan jag tänkt slänga lite pengar på inom kort. En bäddsoffa med en divan del, en sån jag alltid velat ha. Fast helst skulle jag vilja provsitta den innan. Så den inte är stenhård eller skit mjuk. Får se om jag orkar vänta eller om jag bara klickar hem den. Ska även snart klicka hem en ny dator då jag är i stort behov av det. Kanske även ska köpa mig en bil inom en snar framtid. Haha, mycket pengar som kommer gå åt.
Men till saker jag vill och är i behov av.
 
Jaja, Ikväll blir det att gå över till Nettan och kolla på halv 8 hos mig och X-factor, älskar hösten och alla mysiga tv serier som jag kommer sitta bänkad framför.
 
Ha en fin kväll!
Jag ska njuta av min chokladkaka ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback