ibland behöver man bara.. ibland inte.



Köpt ny dator och skärm idag, behövdes verkligen.
Längtar tills paketet levereras hem.
 
Idag blir det att äta varm smörgåstårta med ämli.  På fredag kommer vår kära mamma hit och spenderar halva helgen med oss. Sen åker sis hem och det kommer bli sååå tomt här i lägenheten utan henne kan jag lova er.
Vet knappt vad jag kommer spendera mina dagar med framöver när hon åkt hem.
 
Men hon får mer än gärna komma tillbaks ;D
Får hitta lite hobbies, vet dock redan några saker jag ska ägna min tid åt..
Jaja, har egentligen inte så mycket att skriva här..
 
Men det känns skönt att ha ett place där jag kan skriva av mig på. Där jag får vara jag och ingen kan säga vad jag får och inte får göra.
 
Ha en fin dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback