if you love life, don't waste time, for time is what life is made up of

Färgade mitt hår idag. Efter storstädningen här hemma tog jag tag i mig själv från topp till tår. Känns riktigt fräscht hemma och jag känner mig renare än på väldigt länge och snyggare såklart!
 
Har varit en riktigt bra dag efter att jag släppt allt som har med det att göra.
Känner mig friare än någonsin och jag är lycklig på riktigt, för jag får det.
Snart blir det nog en långpromenad med john-john så han också får lite motion den slökorven, han har mest legat i soffan/sängen eller ute på balkongen hela dagen medans jag styrt och ställt.
 
Men nu blir det fooood, blir resterna från igår. Känns lika bra att äta upp det istället för att slänga allt.
åh ett plus är att jag slipper laga maten själv. Har ju haft lyxen att äta och laga maten tillsammans med någon i hela 3 veckors tid, nu blir det jag och john-john. forever alone ;) (bara en fattar).
 
Ha't! (tolka hur du vill)!
 
 
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Forever alone..<333

2012-09-16 | 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback