jag vill inte stå i vägen för andras lycka.

Idag var john-john trött när vi kom hem från frukostmysét med nettan. Så efter att john-john fick sin mat så la han sig under täcket och sussa. Jag va bara tvungen att ta lite bilder ^^ sötkorven nummer 1 ♥
Jag vill ha en ny kamera :)
 
Idag blir det äntligen att hämta mina böcker på biblioteket.
Haha som jag tjatat om böckerna i bloggen är det fan på tiden. När och hur det sker vet jag dock inte.
Vid 4 tiden ska jag även in till  stan för att fixa ett annat ärende. Ska försöka klämma in båda sakerna samtidigt.
Hoppas bara inte att det öser ner regn då. Inte hel mysigt att cykla i regnet.
 
Annars har vi inte så mycket planer för dagen. Tar en vilodag från läxor i alla fall. Då jag endå inte kommer ha mycket annat för mig imorgon så blir det pluggdag då :)
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss, Ha en fin dag!
 
 
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Aww sötis j-j!<333

2012-09-27 | 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback