min favorit kille i världen

      

Vad heter din hund? John-john
Vad har du för ras? dvärgpinscher, chihuahua.
Hur mycket väger din hund? vet inte riktigt just för stunden. Men över 5 kilo.
Vart kommer din hund ifrån? Han kommer från malmö, där bor hans mamma och pappa.
Har hunden en bra stamtavla? John-john har inte stamtavla då han är en blandras pojke.
Hur lång tid tog det innan din hund blev rumsren? oj, inte så jätte långt tid, minns knappt.
Skäller din hund på andra hundar? Ja, ibland.
Tigger din hund vid bordet? nej inte direkt. Oftast lägger han sig om man ska äta.
Kan hon/han sitt, ligg, vänta, stanna, loss, hopp osv? Han kan rätt mycket, sitt, liggg, stanna, hopp, give me five, vacker tass skall. m.m.
Är din hund stor? för att vara just dem två raserna JA!
Ska du ha en hund senare i ditt liv också? Jag ska ha john-john <3
Kan din hund gå lös utan koppel? Han kan vara lös ja, men har han oftast kopplad.
Gillar din hund att hämta pinnar/bollar? He loves it.
Kan din hund simma? Ja, men han är inte tokig i vatten, han står mest och dricker det.
Hur ofta är du ute och går med din hund? Minst 4-5ggr/dag. Vissa kortare andra längre promenader.
Har din hund haft en sjukdom nån gång? Nej peppar peppar. Han har väl alltid varit matkräsen och haft svårt att gå upp i vikt. Men nu med denna maten så går han upp och har fått finare päls än någonsin.
Är du rädd för hundar? nja. Beror på.
Är din hund aggresiv mot andra hundar? Vissa hundar, men de flesta vill han bara fram till och hälsa på.
Har du strypkoppel på din hund? Nej.
Har du någon gång köpt kläder till din hund? Nej aldrig köpt själv men jag har fått massor.
Vilken är din favorit hundras? oj jag gillar nog de flesta. Men favvisen är nog dobermann eller amstaff. fransk bulldog också såklart!  men mest gillar jag de hundarna jag har runt om mig, john-john och nomy, max, joey och shasha.
Hur många hundar har du haft? Jag har bara haft en egen hund innan, men mamma har haft 3 stycken.
Är du nöjd med din hund? JA!
Är din hund van med andra djur, tex katt? nja inte direkt, andra hundar går bra. Katter vet jag inte.
Älskar du din hund? Mest av allt!

nytagna bilder faktiskt :p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback