min mamma är bäst!



Igår kom mamma hit och vi myste med både pizza,godis och tv-tittande :)
Men först var det en heldag på stan och alla möjliga affärer, köpte mig min älskade älskade håkan bok.
Efterlängtad oja!
 
Fick även en fin blomma och pengar av mamma, körkortspresent!
Min mamma är bäst helt enkelt
Haft det hur mysigt som helst när min syster varit här och nu också när mamma va och hälsade på.
Nu återgår man till ensambo med en hund som mest sover ;)
 
Idag blir det att städa undan överallt, blir mycket hundhår och smulor av leksaker när Maxen är på besök.
Men tror vi människor stökat ner lika mycket vi också.
Sedan blir det väl. ingen aning faktiskt.
 
Men nu ska jag städa o fixa.
Puss
TACK till emelie och mamma, älskar er.

Kommentarer
Ämlii säger:

Älskar dig också syster<3 :)

2012-09-16 | 08:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback