more or less

Hann inte skriva ett skit igår, mest för att jag inte ens var hemma i min lägenhet förutom en kort stund på morgonen när jag gav john-john mat och sedan på kvällen då ännu kortare tid då jag gav john-john mat ytterligare 1 gång.
Spenderade annars nästan hela dagen i Linköping med Nettan och Jonna, kollade in soffor och andra saker på ikea. Köpte dock inget och har väl lite beslutsångest över vad jag vill och bör köpa. Får se vad som inhandlas, behöver i allafall ett köksbord och soffa.
 
Men men. Det får lösa sig en annan dag.
Just nu har jag suttit med firstclass en stund och försökt skapa en sammanfattning om allt.
Känner bara att det är rörigt än så länge och lite kaosartat. Men det kommer säkert en rytm snart!
Imorgon ska jag nämligen dra mig ner till biblioteket och leta böcker för alla mina kurser. Även försöka få en pinkod så jag enkelt kan låna och sånt på datorn ska helt enkelt försöka bli en bibliotekvanmänniska.
Jaja, nu ska jag närsom ut med john-john och promenera bort till Nettan och umgås lite.
I kväll blir det tacos och x-factor mys. Innan det blir det att åka till affären och handla, även eventuellt ta ut mina paketer. Min dator har nämligen kommit :) wiiiie.
 
 
ska inom kort bli bättre på att ta egna bilder, lite roligare att läsa en blogg då.
(tycker jag.)
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback