finns så mycket att le för just idag


Fick hem datorn och skärmen igår, vilket känns super kul.
Dock är det fortfarande tusen uppdateringar som ska göras innan jag ens kan börja installera alla nödvändigheter. Men tror jag börjar komma i ordning i alla fall.
Väntar bara på de nya högtalarna nu, som finns att hämta ut på ica maxi (:
 
Fick även hem mitt körkort igår och träffade en skön snubbe inne på posten. Han livade upp stämningen.
Nu fattas det bara en liten bil för min del, glor på blocket var eviga minut känns det som. Har inte klickat med någon ännu. Hoppas just DEN finns snart.
 
Har inga direkta planer för dagen, ja förutom att ta mig till biblioteket som jag tidigare nämnt.
Följa med Nettan och hämta hem hennes bil och promenera med dogsen annars har jag öppet för allt.
 
Puss hej!
Skriver kanske något roligare senare.
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Aw snygg data ju :D<3
Kul att det löste sig med högtalarna också.
Kram syrran<3

2012-09-18 | 14:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback