tänk om jag faktiskt går av

idag ska jag ta tag i mitt liv och börja leva livet.
Känns bra på något sätt om det blir vad jag tänkt mig.
 
Längtar tills den här årstiden, känns så himla mysigt när det börjar bli kallare på morgonen och kvällarna.
 
Men först på planeringslistan idag är att jag ska städa lägenheten, plocka iordning överallt och försöka få ordning på allt som går att få ordning på. Och sedan försöka hålla kvar den ordningen. länge.
 
Ska någon gång i veckan köpa mig ett simkort samt hämta reserverade böcker på biblioteket. Även storhandla tror jag att det bli någon dag framöver. Och förhoppningsvis köpa mig en bil. Jag är i behov av en för att jag inte ska glömma bort hur man kör.
 
Nej men nu ska jag börja någonstans..
Städdags. pusshej!
sen blir det läxläsning
 
Jag behöver någon som behöver mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback