börjat riktigt bra idag

Idag började dagen väldigt tidigt eftersom Nettan skulle iväg och jobba klockan åtta.
Så jag har hunnit med väldigt mycket och jag har fortfarande massa timmar kvar av dagen.
Riktigt skönt kan jag lova.
 
Har än så länge hunnit med att cykla till tandläkaren ( hade inga hål och behöver inte komma tillbaks för en om ett och ett halvt år igen). Fick mycket beröm och blev glad/lättad. Har aldrig haft några hål tidigare så är glad om det fortsätter åt samma håll, trots att jag ALLTID är sjukt nervös innan att jag ska ha fått något. Men det slapp jag även denna gång :)
 
Har också hunnit med att diska, dammsuga som alltid. HAHA, börjar nog få lite städnojja.
Och har också hunnit med att baka kladdkaksmuffins och gått hundpromenader såklart.
 
Så nu blir det läxor fram tills runt 4, halv 5. För vi har nämligen blivit bortbjudna på mat hos Nettans mamma och pappa, känns lagom lyx såhär en helt vanlig onsdag. Ska bli riktigt gott!
 
Sist men inte minst så Ikväll blir det Bio-mys med Nettan och Jonna, vi ska se The Host. Ska bli riktigt trevligt!
Kommer bli ett bra avslut av kvällen kan jag tro. Men nu blir det läxor.
      
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback