den här veckan har fått mig lycklig

Känns som den här veckan bara flygigt förbi, samtidigt som den gått väldigt sakta.
Det är ju liksom redan lördag?
Blev sjuk under måndags natten, och var sedan sjuk hela tisdagen. (magsjuka, inte alls mys!)
Var som tur va bättre på onsdagen men då hade jag ju redan bokat om både provjobbet och intervjun till senare på veckan. Så skönt tänkte jag, att få vila upp sig lite.
Men fick då huxflux istället hoppa in och jobba på ett annat jobb onsdag-torsdag.
 
Sedan fick jag äntligen provjobba och gå på intervjun igår (fredags.)
Och för min del kändes allt kanon :)
Och senare på fredagen ringde det ett annat jobb, så blir intervju i nästa vecka för det också.
 
Så som sagt den här veckan har varit hektisk, rolig, UNDERBAR, stressig och långsam när jag varit sjuk.
Så igår till idag kunde jag ÄNTLIGEN få vila ut och idag känner jag mig pigg och glad för allt som hänt och händer.
             
Nu under eftermiddagen/kvällen blir det kalas för Jenny som fyllt år.
Så det blir lite tårta och spelande skulle jag tro hemma hos henne, Jimmy och deras hundar.
Ska bli riktigt kul, hela Nettans familj kommer ju såklart också att vara med.
 
Ja men nu har jag väl inte så mycket mer på hjärtat för stunden.
Längtar tills nästa vecka. på tisdag är både provjobbet och intervjun.
dess innan ska jag ringa lite samtal på måndagen och fixa och dona med annat.
Skolan får jag ju inte heller glömma bort, så det blir plugg också!
 
Ha en bra lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback