förstår innebörden av dåliga dagar när det kommer en så här underbar dag

Jag lyckas alltid få ett sånt jävla flyt.
När det går bra, går det bra. När det är dåligt, ja då är det ta mig fan sämst.
 
Idag har varit en underbar dag. Kanske inte i morse men efter min intervju där på morgonen eller under tiden min intervju pågick så har det bara sprudlat på med positivt energi överallt.
Först blev jag glatt överaskad och ska få provjobba imorgon och senare i veckan.
Därefter tänkte jag att jag ska se om det finns tvätt-tid nere i källaren och då fanns det idag. Så då började jag tvätta allt vi fick med oss hem från Hultsfred. (vilket var massor.)
 
När jag väl står nere i tvätten ringer ett dolt nummer och vet ni vad?
Jo det var kommunen som ringde angående sommarjobb som P.A,
Så innan jag ska iväg på provjobbet imorgon ska jag hinna med att gå på en till intervju.
 
Kändes så himla kul och mitt hjärta bara skriker av glädje.
Jag hoppas verkligen den här lyckan håller i sig en stund. Men jag kan nog leva länge på den här dagen i alla fall.
 
Så idag är jag hemma med vovvarna och kommer väl ungefär tvätta resten av dagen.
Ikväll får vi se vad som händer, mat när Nettan kommer hem i alla fall.
Nu blir det läxor emellan tvättiderna.
 
Hoppas alla där ute har en minst lika fantastisk dag!
Det förtjänar vi allihopa  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback