mina inköp på ullared

Ja eftersom en viss person tycker jag var tråkig som inte lagt ut mina/våra inköp så kommer här lite bilder på det mesta ^^. Vet att det är några saker som fattas och nettans grejer som hon köpte till sig själv är inte heller med.
 
Idag jobbar Nettan och jag sitter just nu och fördriver lite tid med mitt personliga brev och CV.
John-john myser i soffan och Nomy har intagit sin favoritplats nämligen Nettans datorstol. Han är en liten söting som sover på konstigaste platserna.
 
Snart ska jag hoppa in i duschen och därefter blir det en promenad med dogsen.
I övrigt vet jag inte vad som händer med dagen, det återstår att se.
Ha en fin fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback