MUSCH BARF - smarrigt om john-john får välja!

Har nu gett John-john färskfoder ett ganska bra tag och han verkligen älskar det. 
Här i Motala finns det några olika märken men jag har fått upp ögonen lite extra för just Musch Barf.
 
Kolla bara in deras fina hemsida med jätte bra innehållsförteckningar HÄR
Så himla bra tycker i allafall jag, då jag fortfarande vill hålla koll på vad jag egentligen ger min hund.
 
John-john har lagt på sig bra med hull nu och ser inte längre sådär smal ut som förr.
Han har fått mer livslust skulle jag säga och fått tjockare och blankare päls.
Har inget negativt alls att säga om maten faktiskt, förutom att den kanske inte luktar så mums för mig.
Men hundarna älskar den och blir helt galna!
 
Maten ratas inte längre utan min matvägrande vovve har istället blivit en matälskare.
Och det är jag gladast för.
Kika in ni med, kanske är det även något för eran hund www.musch.se
 
 

Kommentarer
Linnea säger:

Så fin hund!!

Svar: Tack så mycket, din var också jätte fin! :)
Sofie

2013-04-05 | 20:29:50
Bloggadress: http://zombiegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback