Fast du vet att hälften av dom som kämpar går under och hälften av dom som älskar exploderar

Den här dagen började egentligen redan i natt. Alla tre (jag, nettan och charlie) vaknade vid 03.00 tiden och därefter hade jag och älsk jätte svårt för att somna om. Somnade sedan om såklart, ca en timme innan vi skulle upp. Vilket såklart resulterar i att vi försover oss. Så istället för att ha 1 och en halv timme på oss att göra oss färdiga. Fick vi 30 minuter exakt. Så det var bara att stressa ihjäl oss!
 
Åkte sedan för att hämta upp Jesper som skulle ha skjuts till Linköping och efter hans besök som tog någon minut åkte vi för att käka något lätt och även glo lite i några affärer. Införskaffade mig då ett superfint skal till mobilen. Sen åkte vi hem och nu när vi kom hem till Motala öste regnet ner. 
 
Resten av denna dag blir att fixa förrådet här hemma och lite senare ska vi gå över till nettans familj :) 
 
 
 
Kolla charlies hand? gullunge och kaninen bredvid, jag fick en autograf av jesper också! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback