hoppas bara allt blir bättre och bättre

 
(provsmakat nya pollypåsen, inte världsgod kanske men helt ok)
 
Så skönt att vara hemma igen, kan jag ju säga.
Idag blir det att först jobba på ett jobb och därefter ikväll blir det att jobba på ett annat. 
Men får i alla fall sova hemma, vilket är glädjande!
 
I den här veckan händer det lite allt möjligt till och från, nu idag har jag hunnit med ett läkarbesök och imorgon ska jag på ett annat läkarbesök. På fredag blir det att jobba och älsk ska iväg till skolan ännu en gång. Sedan på lördag åker vi till Hultsfred och ska gå på marknad och träffa alla där hemma  det längtar jag till!
 
Nu i veckan ska jag nog även försöka få lite läxor gjorda faktiskt.
Yes men nu ska vi glo lite serier innan jag ska iväg och jobba!
Ha en bra tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback