jag kommer älska dig när jorden gått under

  
  
Jobbade tills klockan 8 imorse och efter det blev det frukost och en dusch, på förmiddagen åkte vi till Bråstorp och inhandlade lite fika och även en stjärn-body till Charlie. Sedan åkte vi och överraskade Jonna som va hundvakt hemma hos Jesper till sötisen Exso(?). Hälsade på där en stund för att snacka lite och hålla henne sällskap. Sedan åkte vi hem och jag promenerade med hundarna i värmen. 
 
Nu blir det att påbörja laga maten, det blir hemmagjorda hamburgare. Sen ikväll tror jag att det blir lite spelkväll tillsammans med Jenny och barn(en). Får se vad vi spelar för något skoj.
 
Igår köpte vi även en ny barnstol till bilen åt Charlie, det behövdes kan jag säga. Den här är lättare och smidigare att förflytta. Och hon sitter som en smäck i den här, den andra vi hade var lite för stor och klumpig. 
Ne annars har jag väl inte så mycket annat att skriva om, jag jobbar lite till och från. Vilket just nu bara är kul!
 
 
Är lättad att jag slutat det ena jobbet och är superglad för mina andra två jobb som jag älskar att jobba på!
Ledighet är behövlig men jag trivs som fisken i vattnet på dessa två ställena så jag hoppas att dom vill ha kvar mig och att jag får fortsätta hoppa in att jobba lite då och då. Skulle vara guldvärt!
 
Snart börjar dock skolan och den 23 ska jag åka till Ädelfors och bo ute i vildmarken. känns väl sådär, gillar inte att campa direkt och i endast vindskydd? Haha, men det blir nog en upplevelse i sig. Ska bara påbörja två stora arbeten innan skolan börjar också, det känns mindre lyckat. Men det ska nog gå bra.
 
Nej nu ska jag börja laga mat.
Puss!
P.s är ledig imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback