nej det är ingen vanlig dag för det är sofies födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

   
   
  
 
 Idag är det min födelsedag, fyller gammal. Haha hela 23 år idag. Känns väl inte så stor skillnad från igår kan jag ju inte direkt påstå. Men är glad idag. Både igår och idag är två fin fina dagar. Nu under morgonen har vi nämligen ännu en gång haft fin besök utav mamma och syster, hur kul, mysigt och trevligt som helst. 
Fick även idag massor utav paketer ♥ Tack tack tack!
Ni är för underbara allihopa. Har fått biobiljetter, pengar, presentkort och godis i massor och utav finaste syster fick jag ju håkan biljetten och ett snyggt linne och nu även idag fick jag massa små fina o roliga paketer! Ni är bäst helt enkelt och vet vad jag gillar. TACK FÖR ALLT VERKLIGEN 
 
åh för att inte glömma fick ju även Charlie massa paketer idag, bland annat massa fint av syster med massa kissekatter på och även en stor gosedjurskatt. Hur söt som helst. Och även av mamma och Jonas mamma o pappa fick hon fina kläder utav. Tack även för allt detta ♥ 
 
Nu blir det att förbereda resten utav smörgåstårtan och i eftermiddag/kväll kommer Nettans familj hit och vi ska äta lite smörgåstårta och jag hoppas på att även då få öppna lite paketer ;) 
Det här är än så länge världens finaste födelsedag och gårdagen var även den världens finaste förtidiga födelsedag. Hoppas på att kvällen kommer fortsätta i samma anda. 
 
Puss o tack, saknar er allihopa redan nu!
Önskar vi bodde lite närmare ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback