Presentöppning och gofika

  
Har inte riktigt hunnit med att skriva om allt som hände på min födelsedagskväll än. Men här kommer det

 

Väntade in gästerna vid klockan fem på eftermiddagen och strax därefter när alla hade kommit högg vi in på den goda smörgåstårtan. Därefter fick jag öppna en massa paketet bland annat presentkort, pengar till en tatuering, skor hårfärger, linne och två parfymer m.m Vart super glad för allting och längtar nu som tusan tills sista arbetspasset så jag kan färga mitt hår och använda allt fint jag fått av alla. Åh äntligen kunna ta till vara på dagarna lite mer här hemma. Efter paketöppningen blev det lite fika och efter det satt vi mest och snackade en stund.

 

Sen skulle jag älsk och Jonna kolla på serier men det slutade efter två tre serier tror jag och jag somnade direkt när Jonna gått hem. Sedan var det bara upp o jobba igen.

 

Hade i alla fall två kanonbra födelsedagsfirande dagar och jag är super glad för allt jag fått och som jag snart kan få använda!

 

TACK ALLA FINA  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback