Du har ett svart moln över dig

 
 
Köpte massor med grejer på gekås, mestadels kläder till både mig, Charlie och Nettan. Men även lite parfym, vantar, ansiktsrengöringskit, maskara, rockring, rakhyvel m.m. till mig själv. Men sen blev det ju såklart mest grejer till Charlie, massvis med leksaker (som ej är med på bild.) Eftersom det är julklappar. Men även en pulka, fårskinn, babyvakt, örontemp, filt, vantar m.m.
Men som sagt mestadels av inköpen var julklappar tilll Charlie och alla andra runt omkring oss. 
 
Idag är ännu en lång dag själv tillsammans med vovvarna och Charlie-bus. Nettan slutar sin praktik runt fyra. Än så länge har vi här hemma hunnit med att vika all tvätt som vi tvättade igår, promenerat med hundarna, ätit frukost och glott lite på tv. Nu sover Charlie efter hundpromenaden så vi får väl se när hon vaknar och vad vi då ska hitta på för bus.
 
I eftermiddag ska jag iväg och jobba och hinner se Nettan i cirka 30 minuter innan jag ska iväg. Sen jobbar Nettan hela veckan förutom imorgon alltså fredag-söndag. Så himla tråkigt och segt för mig, då jag kommer ha bajstråkigt här hemma i helgen.. 
 
Så imorgon ska vi passa på att hinna med en hel del faktiskt, sen jobbar jag natten till imorgon också. 
Yey, happy life!
 
Aja får hoppas att det blir bättre snart igen. Dock börjar jag ju jobba den 16 december på schema. Så vi får väl se hur "ledig" jag blir.  Men men, är bara glad att jag får jobba!
(hoppas bara att julveckan löser sig till det bästa..)
 
Ha en bra onsdag alla där ute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback