fast det sårar faktiskt inne i hjärtat

 
 
Idag är Charlie hela 5 månader gammal. Grattis till dig lilltjejen
Hittills har jag gjort det vanliga på morgonen, diskat, vikt tvätt, bäddat sängen, promenerat med hundarna, ätit frukost and so on. 
 
Sen så tog jag tag i alla julklappar som legat oinslagan på Charlies rum. Så slog in dom lite, Kollade även igenom vad det är vi egentligen köpt och om det är några paket kvar att köpas. Är lite osäker, kan hända att det är någon ytte pytte liten julklapp kvar att köpa till några personer. Men annars är vi nog rätt så klara med alla faktiskt. Så skönt!
 
Snart ska jag ännu en gång gå ut med vovvarna och därefter påbörja maten lite smått, det blir kycklingfile och potatismos. Men innan promenaden ska jag försöker att hinna med den sista läxan på utbildning- en utvärdering av hela året i berättelseform.
 
 
I kväll ska vi se lite serier tillsammans med Jonna! Som vi inte gjort på år och dagar känns det som.
Och jag ska inte glömma bort att måla naglarna. Så jag är lite fin till julbordet imorgon.
 
Hoppas alla där ute har en bra helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback