för ibland behövs ett litet tack eller ett litet gott ord

  
Tiden går som jag tidigare skrivit bara i snabbare och snabbare tempo. Redan fredag imorgon och jag ska iväg till skolan för den allra sista träffen. -Avslutning, julbord och utdelning av utbildningsbevisen.
Hoppas att jag får ett, man vet aldrig.. 
 
Har under veckan som gått hunnit jobba lite timmar, gått på personalmöte idag. 
Busat och skojjat med lillfisen här hemma mestadels av tiden och gjort allt det där vanliga som att laga mat, diska, städa m.m. 
 
Ikväll ska jag försöka hinna vika tvätten innan Nettan kommer hem, strax efter nio. 
Imorgon blir det upp tidigt för att jobba i någon timme och sedan är det bara för mig att packa och duscha för att sedan åka ner till Ädelfors och spendera natten där. Åker hem redan på lördag kväll igen som tur är. SKÖÖÖNT!
 
Det är även Nettans allra sista praktikdag imorgon, stolt över dig  som du kämpat och jag med här hemma. Vi är så jävla bra!
 
NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA
min anställning på "nya" jobbet - 4 dagar
minijulen - 9 dagar
nettans födelsedag- 10 dagar
julafton - 12 dagar
julafton hos pappa o Lotta - 13 dagar
julafton hos mamma - 14 dagar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback