pyntat till december.

 
 
 
 
 
 
Tiden går i en rasande takt som vanligt här i livet. Det är redan tre dagar sen vi kom hem från Ullared och vi har idag pyntat färdigt lägenheten och då har vi inte ens tagit upp allt vi inhandlade på Gekås än... 
 
Men har både hunnit med personalmöte och lite jobbtimmar. Blandat med att pynta/städa lägenheten, umgås med alla runt omkring och mycket annat småpyssel. Idag fick jag klara mig själv här hemma med Charlie runt 12 tiden. För då började älsk på praktik igen (och hon slutar kl 21.15 ikväll). Men än så länge har det gått kalasbra här hemma, såklart saknar vi våran andra hälft! 
 
Men Charlie, jag och vovvarna har hunnit med ganska mycket i alla fall. 
Har hunnit julpynta klart som sagt, städat lite överallt och slängt massa soppor, promenerat med hundarna och fjantat omkring lite här och där. - Barnet här hemma har nog varit jag idag. 
Haha, när Nettan kommer hem ikväll blir det en dusch och sedan glo lite på serier i soffan. Sen sova! 
Nettan har praktik i stort sett hela den här veckan, vilket är tråkigt nu när jag endå är lite ledig till och från.
 
Mysfaktorn här hemma är hög just nu, kan inte få med allt på bild. Men den som vill får mer än gärna komma förbi och hälsa på ;) Välkomna!
 
P.S Charlie är helt förtjust i sin pulka och john-john tror att ALLA paket är hans ( jag har inte ens slagit in några klappar till han än.) Jag och Nettan har världens BÄSTA julkalender - kinderäggschoklad!
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback