full rulle hela morgonen hoppas det fortsätter så

Oj va det går av bara farten idag.
Igår var en lite mer deppdag får jag nog lov att säga, men idag har jag redan hunnit med en hel del och klockan är fortfarande bara barnet. (inte mycket för er som inte förstår ordspråket.)
 
Har hunnit damma och dammsuga, har diskat och bakat detta nedanför på bilden.
Och strax ska jag gå en promenad med hundarna och även gå förbi mitt place för att lämna av lite grejer samt slå in ett paket. Ja resten av dagen blir det nog läxläsning skulle jag tro.
Vill bli färdig med grupparbetet så om ja så ska göra allt själv så ska jag ta tag i det på riktigt under eftermiddagen.
 
 
 
Hoppas den smakar gott, den vi gjorde sist blev lite fööör hård. Gillar när den är lite seg och mjukare.
Jaja nu ska jag inte sitta här och slösa bort tiden. Ut på promenad i slaskvädret.
All snö är i stort sett borta men det är vatten överallt. Not so fun!
 
Ha en bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback