hej hej hej hemskt mycket hej!

 
1 dag kvar tills vi åker ner till småland och jag har väl i stort sett gjort färdigt mina läxor.
Så gott som jag kunnat, men har för 2a gången fått tillbaks grupparbetet och fått "gör om gör rätt".
Och är någon annan inne just nu tror ni? HA nej...
 
Så jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Har i alla fall skickat in mina två individuella arbeten.
Men om jag känner läraren rätt så är det väl tusen fel även där. Orkar inte ens bry mig idag faktiskt.
Är bara riktigt förbannad just nu OCH hungrig.
Men men, ikväll blir det nog att duscha och färga håret, glo på serier och frossa i godis har jag också tänkt göra.
Imorgon blir det att packa och sedan åka hem till mamma, har saknat alla där hemma så ska bli mys att få komma hem lite.♥
 
Även om mestadels av helgen kommer bestå av bilkörning och plugg för min del.
Men ser fram emot skolan lite i alla fall, ska bli teckenspråk och prat om dyslexi bland annat. Så det ska bli intressant!
 
Nej nu ska jag gå och laga mat.
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback