Hey ho lets go

Har varit mycket på kort tid nu och jag känner att jag behöver landa en stund, så ikväll ska jag sova ut. I alla fall sova tills jag vaknar utan att sätta alarmklockan.

Igår var jag, sis och Nettan i Västervik och shoppade lite stuff. Var jätte kul och vi hittade allihop lite allt möjligt och nu längtas det bara till nästa tripp till Ullared. :-)

Yes, annars som sagt den här veckan blir det flyttning som gäller och städa.
Känns kul, nervöst, spännande, stressigt, ja allt på samma gång!

Förhoppningsvis får vi nycklarna till nya lägenheten imorgon och imorgon blir det även tvätt och grovsoppor - alltså slänga gamla soffan och andra prylar.

Ja men nu ska ja fortsätta glo lite på tv och sedan sova. Nettan gör läxor som den duktiga söta flickvännen jag har ;)

Godnatt imorgon väntas nya äventyr.
Håll gärna tummarna på att vi får nycklarna imorgon.

Puss 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback